Keresés
  • Adri

Tippek őszi egészségmegőrzésre

Végérvényesen beköszöntött az ősz.

Ilyenkor fokozottan figyelnünk kell saját és babánk egészségére, függetlenül attól, hogy még pocakban lakik🤰🏼, vagy már itt van velünk🤱🏼.



Az alábbiakban összeszedtem pár hasznos tippet az őszi egészségmegőrzés érdekében:


🍇1. Kiegyensúlyozott, változatos, egészséges étrend:

Az ősz adta lehetőségek kiaknázása: csipkebogyó, a kökény, a homoktövis, goji bogyó, a most beérő csonthéjasok (dió, mogyoró, mandula) és gyümölcsök (alma, körte, szőlő, szilva).

D-vitamin: olajos halak, tojás.

C-vitamin: paprika, brokkoli, kelbimbó, édesburgonya, narancs, kivi.

A-vitamin: tojás, olajos halak, sajt, tej, joghurt.

Vastartalmú ételek: máj, hús (a nyúlhús, vörös húsok), bab, cékla, dió- és mogyorófélék, szárított gyümölcsök, barna rizs, szójaliszt, sóska, spenót.

Cink tartalmú ételek: hús, tej, sajt

Ami még kiegészítheti a vitaminbevitelt: természetes vitaminokból álló gumivitaminok, patikában kapható cseppek.


🍼2. Megfelelő mennyiségű folyadékbevitel

Hajlamosak vagyunk a hidegebb időben megfeledkezni a folyadékbevitelről, mert a szervezet kevésbé jelzi a szomjúságot. A babák esetében kifejezetten fontos a megfelelő folyadékmennyiség biztosítása!


🏃‍♀️3. Testmozgás és friss oxigén

Sok séta a friss levegőn, napi torna, gyakori szellőztetés, napfürdő a szobában (napi 10-15 perc), párásító használata


😴4. Minőségi, pihentető alvás biztosítása mamának és babának egyaránt.


🍁5. Egyéb praktikák:

  • Menta illóolaj a pici mellkasára és hasára, immunerősítés céljából.

  • Tömeg kerülése a jelenlegi helyzetben (pl. BKV)

  • STOP! Babakártyák használata


Kiegészítenéd a listát? Szólj hozzá bátran!

1 megtekintés

© 2020 by Bunny&Friends

0670-7826534 | info.bunnyandfriends@gmail.com

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • YouTube
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now